S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

náš facebook

 

Jezdící koně PONNIE

Chcete, aby se Vaše dítě až si rozbalí svůj dárek rozzářilo jako sluníčko? Pak pro Vás máme to pravé. Fantastická a přitom zravá hračka v podobě jezdícího koníka PONNIE Vás určitě nezklame a spolu se svými dětmi zažijete dlouhé a dlouhé hodiny skvělé zábavy.

jezdící koník ponnie

 

Kufříky na kolečkách

Představujeme novou kolekci kufříků na kolečkách Joumma 2024. Kufříky lze použít také jako odrážedlo. Jsou vybaveny popruhem pro nošení přes rameno. Kufříky mohou díky svým rozměrům sloužit jako palubní zavazadlo. V kolekci je celá řada velmi atraktivních vzorů pro dívky i chlapce.

kufříky na kolečkách

 

 


» Reklamační řád

Reklamace zboží

Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné právní předpisy a to zejména občanský zákoník a zákon na ochranu spotřebitele. Při reklamaci se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol.

A) Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB

Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s reklamovaným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit reklamační protokol. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, stačí pokud údaje z reklamačního protokolu napíšete na papír a přiložíte k reklamovanému zboží. V tomto případě nemusíte klikat na výše uvedený odkaz pro vytvoření štítku. Zde je NÁVRATOVÝ KÓD 98502637, který nahlásíte při podeji zásilky v Zásilkovně. Žádnou adresu na zásilku nemusíte již vyplňovat, obsluha si štítek vytiskne sama.
Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)




B) Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat např. doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg). Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání, bude vám při uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis, u zásilek nad 2 kg obyčejný balík.

Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 

 

 

 

YTI2MmUxNT