Reklamace zboží
Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné právní předpisy a to zejména občanský zákoník a zákon na ochranu spotřebitele. Při reklamaci se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol.
A) Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB
Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s reklamovaným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit reklamační protokol. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)
Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, stačí pokud údaje z reklamačního protokolu napíšete na papír a přiložíte k reklamovanému zboží. V tomto případě nemusíte klikat na výše uvedený odkaz pro vytvoření štítku. Zde je NÁVRATOVÝ KÓD 98502637, který nahlásíte při podeji zásilky v Zásilkovně. Žádnou adresu na zásilku nemusíte již vyplňovat, obsluha si štítek vytiskne sama.
Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)
B) Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat např. doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg). Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání, bude vám při uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis, u zásilek nad 2 kg obyčejný balík.
Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:
SDS s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská