S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

náš facebook

 

Jezdící koně PONNIE

Chcete, aby se Vaše dítě až si rozbalí svůj dárek rozzářilo jako sluníčko? Pak pro Vás máme to pravé. Fantastická a přitom zravá hračka v podobě jezdícího koníka PONNIE Vás určitě nezklame a spolu se svými dětmi zažijete dlouhé a dlouhé hodiny skvělé zábavy.

jezdící koník ponnie

 

Kufříky na kolečkách

Představujeme novou kolekci kufříků na kolečkách Joumma 2024. Kufříky lze použít také jako odrážedlo. Jsou vybaveny popruhem pro nošení přes rameno. Kufříky mohou díky svým rozměrům sloužit jako palubní zavazadlo. V kolekci je celá řada velmi atraktivních vzorů pro dívky i chlapce.

kufříky na kolečkách

 

 



Nebojte se reklamací

Co dělat pokud si u nás objednáte zboží a doručené zboží je poškozené nebo vadné? Řešení reklamací určitě nepatří k nejoblíbenějším činnostem zákazníků, tím méně zákazníků internetových obchodů. Nebojte se reklamací, s důvěrou se na nás obraťe a vše spolu vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Vady na zboží velmi často objevíme už před nebo při expedici a takové zboží Vám samozřejmě nezasíláme. Jsou li vady skryté nebo pokud je při expedici náš pracovník neodhalí, může se vadné nebo poškozené zboží dostat až k zákazníkovi, tj. k Vám. Taková situace samozřejmě není příjemná pro nás ani pro Vás, ale dochází k ní. Právě v takové situaci poznáte, zda jste zboží nakoupili od seriózní firmy nebo od prodejce, jehož jedinou snahou je na vás vydělat. My se samozřejmě chceme řadit mezi seriózní a k zákazníkům vstřícné firmy a tak bereme reklamaci ne jako obtěžování ze strany zákazníka, ale jako příležitost dokázat Vám, že jste nakoupili na správném místě a že i v budoucnu u nás můžete bez obav nakoupit. Netváříme se, že vždy dodáme jen zcela bezvadné zboží. Výrobci jsou limitováni lidským neofaktorem a i my prodejci jsme jen lidé. Chceme být maximálně otevření a vstřícní.

Drtivou většinu uplatněných reklamací uznáváme v plné rozsahu a v co nejkratší lhůtě je vyřizujeme. Obvyklým způsobem je oprava drobných vad (např. rozbitý zip nebo špatně ušitý šev u povlečení). Pokud jde o neodstranitelnou závadu (u povlečení např. kaz na látce, vada tisku, díru, křivě ušitý šev...) řešíme reklamaci výměnou za jiný bezvadný kus nebo vrácením kupní ceny v plné výši. Pokud již není reklamované zboží dostupné nabídneme Vám výměnu za jiné zboží.

Nebudeme zastírat, že jsou i vyjímečné případy, kdy nelze reklamaci uznat. Nesetkáváme se s nimi příliš často. Typicky se jedná o reklamování zboží, které bylo intenzivně po dlouhou dobu používáno a reklamované vady jsou výhradně následkem opotřebení. Jako příklad může posloužit reklamace školního batohu, které dítě více než 18 měsíců nosilo denně do školy. Následkem intenzivního používání došlo ke vzniku několik prasklin a děr na exponovaných místech a ani suchý zip už nefunguje tak jako když byl batoh nový. Asi sami víte, jak děti se školními batohy zacházejí a reklamovat, že batoh nevydrží 2 roky takového zacházení není jednoduše možné.

neoprávněná reklamace batohu neoprávněná reklamace batohu

 

Podrobně popsaný postup pro zaslání reklamace najdete v reklamačním řádu. Pokud Vám nebude něco jasné nebo budete mít nějaké další otázky, budeme rádi pokud nás kontaktujete.

 

ZjVlMmQyND